بــرای لــحــظـه های بـــی قــراریــے...!2
 
▂▃▄▅▆▇█▓▒░Top-Gallery░▒▓█▇▆▅▄▃▂
 
 
چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : samira

 

ایــــــن اشکــــــــ هــــا از قلبیستــــــــ که شبیــــــه دخترکـــــــــے لجبـــــــاز

 

فقطـــ تــــو را مے خواهـــد و از بـــــازے با خاطراتـــــــــــ خستهـــ شـــــــده . . .

 

******

نمی دانــم …

 

چــرا بیــن ایــن همــه آدم

 

پــیــله کــرده امــ بــه تــو …

 

شــاید فــقط با تــو پــروانــه می شـــوم …

 

 

 

خودتو تصور کن

بی او...

شاید بفهمی من چی کشیدم

بی تو...

 

 

 

چقدر سفت شده رکاب دوچرخه دو نفره دوستیمون

یا شیب زیاده یا من خسته ام.

شاید هم تو دیگه رکاب نمیزنی....

 

 

 

حالم را پرسیدند!

گفتم رو به راهم...

اما هیچکس نفهمید رو به کدام راهم...!

 

 

 

 

" دوستت دارم " را برای هر دویمان فرستادی...

 

 

هم من و هم او...

 

خیانت میکردی یا عدالت؟!!

 

 

 

 

گاهی دلت می خواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...

میدونی که جسارت گفتن کلمه هارو نداری...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری...

یا یه جمله مثل:چیزی شده؟؟؟

اونجاست که بغضتو با یه لیوان آب سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه چیزی نشده...

 

 

 

 

نه...نه...

گریه نمی کنم...

یک چیزی رفته تو چشمم...

به گمانم یک خاطره ست از کسی که دوسش دارم ولی تنهام گذاشته...

 

 

 

انگار قرار نیست با تو بی حساب شوم

سالهاست که رفته ای

اما...

هنوز هم اشکهایم

دارند حساب "دیدنت"را با چشمهایم صاف میکنند...

 

 

 

 

 

سراغی از ما نگیری !
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره می دونم !
باعث این
جداییم
رفتم شاید
که رفتنم !
فکرتو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو !
حالتو بهتر کنه
لج کردم با خودم آخه !
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو !
دوست داشتن خالی نبود
...
بازم دلم گرفته!
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره !
چراغ توی خیابون
خاطرات گذشته !
منو می کشه آروم
چه حالی داریم امشب !
به یاد
تو من و بارون..

 

 

 

 

 

مداد رنگـ ـے هامـ ـون رو با هم تقسیــ ـــ ـم کردیــ ـ ـــم
"مَ ـن" و "تـ و" ُ مداد رنگـ ـےها همیشه با هـ ــ ـم بودیــ ــ ــم

ببیـــ ـن مداد رنگـ ـے ها رو

بعد از این همه ســ ــــ ـــال

هنوز بــ ـه همون رنگاے قدیمـ ـــ ـین

اما نمیــ ــدونم چرا تـ ــ ــــو

روز بــ ــه روز
کمرنگــــــ تر میشے!

 

 

 

 

سقوط از طبقه ی سوم همانقدر درد آور است كه سقوط از طبقه ی صدم !

اگر قرار است سقوط كنم ...

بگذار از جایی بلند باشد ...

 

 

 

چـقـــــدر سخــــت اســـت،
کـه لبـــریـــز بـاشی از " گـفـتـــــن "
ولــی ...
در هـیـــــــچ ســویـــت نبـاشد
محـــرمـی !!!





کاش آدم ها یکم جرات داشتن ...
گوشی رو برمیداشتن و زنگ میزدن و میگفتن :
ببین ؛
دلم واست تنگ شده ،

واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم ... !!!





گاهي تو ...
گاهي ياد تو...
گاهي غم تو...
آخر اين تو كار مرا تمام ميكند.

 

 

 

 

 

چقدر سخت است كه بببيني غريبه ها
بهتر از آن يک نفر
احساست را مي فهمند !!!





وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛
متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،
الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …
اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!!



                          

 

رُخ به رُخ که شدیم
من
مات شدم... !
و تو چون پاد
شاهی که
از اینگونه فتح ها را زیاد دیده است
بی اهمیت ،
رد شدی






ادم ها كه عوض مي شوند. . . . .

از سلام و شبخير گفتنشان مسيج دادنشان مي شود اين را فهميد!!
از بوسه هايش از حرف ها و نگاه ها!!!. . . . . . . 

از گودال هاي عميقي كه بين خودشان مي كنند و تويش را پر از دليل مي كنند. . . . . !!!






یادم باشـد ،
امشب بعضی از آرزوهایم را دَم ِ در بگذارم
تا رفتگر ببرد !
بیچاره او !
ما بقـی را هم نقـدا با خود بــه گور می بـــرم
ما بقــی همــان آرزوی بــا تــو بودن است
نتــرس حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم
بــه کســی نمی دهم......







دقایقی تو زندگیم هست
که دلم برای تو انقدر تنگ میشه
که دلم میخواد تو رو
از تو رویاهام بیرون بکشم
وتوی دنیای واقعی با تمام وجودم بغلت کنم







نـــبودنت
داغم می کند!
آنقدر که جای همه ی روزهای آخر سال
بی آتش
می سوزم ...







خاطرات را باید سطل سطل از زندگی بیرون كشید...
خاطرات نه سر دارند،نه ته!!!
بی
هوا می آیند تا خفه ات كنند...
میرسند گاهی وسط یك فكر،گاهی وسط یك خیابون...
وگاهی حتی وسط یك صحبت سردت میكنند؛
رگ خوابت را بلدند!
زمینت میزنند...

خاطرات تمام نمیشوند،تمامت میكنند...!!!







دیگـــــــر به کسی نمی گویم: دوســتت دارم...
انگار
دوستت دارم های من؛
خداحافظ شنیده می شود...!






دلتنگم!
دلتنگ آن
"میم"
که می آید آخر
اسمم
و من را میکند مال تو...!






هذیــان میگوید لبــانت چیــزی شبیه دوستــت دارم
بر خلاف چشمانــت!!!







سکوت کن!
این روزها هیچکس
معنای دلتنگی را نمی فهمد ...........





كودك درونم
هرچند بازيگوش باشد
با احساست بازي نمي كند...!






نــــه!!!!

تــو دروغگـــو نیستـــــــــــــــی

مـن حــــواسم پــــرتــــــــ است!

گفته بــودی دوستـــم داری بــی اندازه

خوبــــــــ که فکر مــــــی کنم

تازه مـــی فهمـــــم که "بـــــی انـــدازه" یعنـــــــی چه!






شاد بودن تنها انتقامی است که می توان از زندگی گرفت...!






نبودن هـــــــــــــایی هستــ
که هیچ بودنی جبرانشــ ـان نمیکنــد !!
کسانی که " هـــــــرگـــــــز "
تکـــــــــــــرار نمی شوند ...
حرفــ هایی هستــ که معنی شـــان را
خیلـــــــــــــــی دیر می فهمیم ... خیـــلی !!





رفتـ ار عـاشقـانـ ه " زن " را

بایــد از دلتنـگـ ی ـش فهمی ـد...


از شـــوق و بـ ی تابیــش برای دی ـدار


از حس کـ ودکانـ ه اش بـرای آغــــــــوش


از خجـ التـش بـرای بوسـ ه گرفتـ ن


"زن" بـی دلیل بهانـ ه نـمی گـ ی ـرد . . .





برایم سیگاری آتش بزن

          میان لب هایم بگذار و دور شو ....

     پر از باروتم !!!






 

فریادم همچون ترانه های غمگین فروغی ست.

سکوتم را خودت قضاوت کن...






خوابـــــــــــــــــید...



بدون "شب بخیر "


شاید می دانست بی او هیچ ساعتی از زندگی ام به خیر نیست...











 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


salam dustaye khubam omidvaram az mozuat khoshetun biyad age dust dashtin nazaratetuno behem begin khoshhal misham
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ▂▃▄▅▆▇█▓▒ ░Top-Gallery░▒▓█





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 592
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 2



کد متحرک کردن عنوان وب